Monday, August 7, 2023

Hočem le to.

 Nad mano razprostira zlato se nebo

Sonce mi razgreva omamljeno telo

Porajajo se misli, silijo me v greh

Izvabljajo iz mene spontan in sladek smeh

In ko dvigam se nad oblake, hočem le to

In ko dotaknem se zvezde vsake, hočem le to


Da zdaj

Pričaraš mi tiste pravljice

Kjer bi midva celo noč ljubila se

Vzemi me, jaz se predam

Hočem da odpelješ me neznano kam


Nosijo vetrovi vse odgovore

Na moja vprašanja in iskane vrtnice

A vetra se ne da ujet tako lahko

Nekdo pa je utrgal mojo vrtnico

In ko dvigam se nad oblake

Hočem le to

In ko dotaknem se zvezde vsake

Hočem le to


Da zdaj

Pričaraš mi tiste pravljice

Kjer bi midva celo noč ljubila se

Vzemi me, jaz se predam

Hočem da odpelješ me neznano kam

Da zdaj

Pričaraš mi tiste pravljice

Kjer bi midva celo noč ljubila se

Vzemi me, jaz se predam

Hočem da odpelješ me

Neznano kam

Neznano kam


Joker Out - Omamljeno telo

No comments:

Post a Comment