Monday, January 8, 2018

Dej zavrt čas nazaj.




''Vstanite klinci v suženjstvu zakleti in pljunite resnici v oči, nimate kaj zgubit saj lopovi obrali so vas že do kosti. Krediti, računi, faliranci, tajkuni in pizduni, ki pijejo nam kri. In debilni »reality show-i«, ki mečejo nam pesek v oči. Zato zbudite se in vzemite si nazaj, kar ukradel vam je vaški tolovaj.
Jst pa pravim, da ni ga dnarja, ki pravo srečo dal bi mi, ker več ko človk ma dnarja več problemu na grbo hit dobi. Ljubezen ženske, pivo in rokenrol je vse, kar v bistvu rabm jst, ker le tako lahko sem srečen na vse ostalo lohk poščije se še p(e)s. Zato takoj dam vse, kar življenje mi greni, mojo zadnjo plat poljubite lahk vsi.
Hijene, pizde, lopovi, nenasitni, brez vesti, poberite se mi s poti še ta moment. Politik levo, politik desno, nihče nas več ne jemlje resno, v rit si vtaknite še zadnji cent.''

San Di EGO - Zadnji cent

No comments:

Post a Comment