Sunday, December 3, 2023

Moja mala bela laž.

Ujet v telesu brez robov, tud’ če bi hotu ne bi znal,

končat te najine zgodbe, brez besed iz tvojih ust.

In če to zadnja je pomlad, in to zadnji je zaklad,

Še enkrat žarek konca naj obsije mojo svetlo stran.


To je nov izgovor, moja mala bela laž.

To je nov izgovor, začetek konca, slep od sonca.

To je nov izgovor, moja mala bela laž.


To je nov izgovor, dej mi pot iz tega v’n pokaž.


Hodu slepo po poteh, mim tebe,

zgubu sem vse, ko vrata hotu sem zapret,

ostal sem sam ujet.

Lahko bi si rešila svet, in rožo gledala cvetet.

V filmu, če bi bla romantika, bi skupaj šla umret.


To je nov izgovor, moja mala bela laž.

To je nov izgovor, začetek konca, slep od sonca.

To je nov izgovor, moja mala bela laž.

To je nov izgovor, dej mi pot iz tega v’n pokaž.

No comments:

Post a Comment